Re: Enter 5/98

Autor: pask (pask_at_bbs.chip.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 17:51:25 MET DST

witam
uruchomić to się uruchomił , ale co innego mnie wkurzyło:
na okładce Entera pisze wyraźnie : LANGMaster kurs języka angielskiego
poziom beginner - PEŁNA WERSJA.
Jak rozumiem w ramach promocji dają za darmo w pełni funkcjonalny najniższy
poziom
a jak komuś się spodoba to kupi następne poziomy .
Ale co się okazuje po uruchomieniu - słownik , a właściwie słowniczek
 bardzo mały ) ma wycięte wszystko oprócz słów na "c".
przy innych wyrazach pokazuje : "wersja demo - zgłoś się do najbliższego
sprzedawcy............"
a może tylko się czepiam - możliwe że
dla Entera wersja demo i wersja pełna to to samo
poza tym tym nagrzałem się na Paint Shop Pro 5.00 - tutaj to naprawdę
redakcja dała ciała - Enter pokazał się w sklepach jakoś w połowie kwietnia
, a PSP5.00 to wersja beta której ważność upłynęła 7 kwietnia ( około ) .
coś mi się wydaje że niedługo na rynku będzie o jedno pismo
komputerowe mniej.

--
pozdrawiam
Paweł Skubała  pask_at_bbs.chip.pl