Re: Portfolio - czy warto i za ile?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 14:50:46 MET DST

Tomasz Holdowanski wrote in message
<3543b0cb.17889201_at_news.rubikon.net.pl>...
>No wlasnie... potrzebuje organizerka z w miare wygodna klawiatura,
>komunikujacego sie z PC i mogacego pare innych rzeczy, no i wpadlo mi
>w oko (scislej mowiac w ucho) PoFo. Wiem, ze to staroc, ale nie mam
>zamiaru sie wyglupiac i wydawac ciezka kase na Casiopee czy innego
>USRoboticsa. Czy ktos moglby mi podeslac troche info o mozliwosciach
>PoFo, ew. adresy z porzadnym softem? No i ile warto za niego dac?
>Qmpel mowil, ze za 1,5 banki mozna juz dostac.

A no właśnie. Gdzie można dostać Portfelik?
Bo "zachorowałem" ostatnio na coś PeCeto podobnego i przenośnego.
Były na grupę rzucane jakieś reklamy notebooków, ale jak wysłałem maila z
pytaniem o dodatkowe parametry najtańszego modelu (500zł) to mnie oleli...
Może ktoś wie, gdzie kupić tanio jakiegoś notebooka lub coś jeszcze
mniejszego (PoFo)?
Wit Witerski - witw_at_box43.gnet.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://www.kki.net.pl/witw