turbo jako suspend

Autor: Dynamite (dynamite_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 16:32:18 MET DST

   czesc,
        Mam obudowe z klawiszem Turbo.Jak ze moja plytan (Chaintec 5VLM) nie
ma takiej opcji (Turbo on/off) ,klawisz jest bezuzyteczny.W dokumentacji
jest nastepujaca wzmianka:
" GREEN SWITCH/GREEN LED HEADER "
   This allows the user to manually place the system
    into suspend (green) mode...
    Nie znam sie zbytnio na sprzcecie ,ale wydaje mi sie ze skoro przycisk
"Turbo " jest wolny to dlaczego by nie podpiac tego green i miec cos w
rodzaju Eco-key'a (tak jak jest to w komputerach Vobis'a).
    Jezeli ktos wie czy cos takiego jest mozliwe to prosze o odpowiedz.
Zaznaczam jednak ze nie mam plyty glownej ATX.