Re: Strzezcie sie piraci :-)

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 15:28:04 MET DST

Dnia 26 Apr 1998 14:30:24 GMT, chmiel_at_ibmer.waw.pl napisał:

[cut]
>Przy obecnej tendencji (W95) do robienia
>pewnych rzeczy bez uczestnictwa uzytkownika
>bez problemu mozna w kod programu wmontowac
>opcje przesylajaca odpowiednie kody do
>z gory umowionego serwera w sieci Internet.
>W najprostszej postaci moze to dawac pojecie
>o skali problemu piractwa w danym kraju.

Podobno M$ ma już to zaimplementowane w IE.
Przy każdym zalogowaniu się do sieci przeglądarka wysyła na www.m$.com
numer rejestracyjny Windy, z której jest odpalona :)

Mogłaby być niezła draka, jeśli okazało się, że pół Polski używa tego
samego numeru :)

Inna sprawa, że algorytm jest w miarę znany. Ja na przykład wpisałem
sobie 01297-0000007-66666...
Poza tym, numer ten można sobie zawsze zmienić setką shareware'owych
programików.

>Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
Wzajemne,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/