Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Grzegorz Kulikowski (gkul_at_emit.com.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 20:58:02 MET DST

Tomek Połaski wrote:

> Czy lubicie tematy postów w stylu: "Pomocy", "Co jest nie tak?, "Pytanie",
> "Windows 98", "Linux" itp.
> Nie?
> To może ogłosimy bojkot takowych, albo będziemy je piętnować tak jak "nie te
> grupy", "zaciętego Caps Lock'a"...?

** No to nie odpisuj.Ludzie czasmi potrzbuja pomocy, brakuje im
sterownikow lub wiedzy.Jesli chcesz mozesz rzucic jakis temt do
dyskusji, moze znajdziesz chetnych. Dla mnie lista jest to
wielka kopalnia wiadomosci ktorych nie znajdziesz w zadnych
ksiazkach. I moim zdaniem bardzio dobrze.

> Osobiście denerwuje mnie ta sytuacja i jestem za tym, żeby to wyraźnie
> podkreślić w Netykiecie (chyba, że coś przegapiłem i już to tam jest
> wyrażnie powiedziane, ale chyba jest tylko mgliste "żeby konkretnie,
> zwięźle...", jednak np. temat "Pytanie" niby prawidłowo i zwięźle opisuje
> zawartość posta, ale...).
** Zaczniesz pietnowac innych, to zaczna pietnowac ciebie.
> No i oczywiście piętnować, piętnować, piętnować, piętnować, piętnować,
> piętnować, piętnować, (piętnować)
>
> Sorry za spam, ale to w dobrej wierze, żeby trafiło do wszystkich.
**No widzisz jak sam oceniasz swoje nerwy
> e-mail: tompol_at_friko.onet.pl
> Prawo Murphy'ego:
> Błądzić jest rzeczą ludzką, ale żeby zrobić naprawdę duży bałagan,
> potrzebny jest komputer.

** Dodaj zeby ten balagan naprawic potrzba troche zyczliwosci
ludzkiej

--
Grzegorz Kulikowski
gkul_at_emit.com.pl