Re: Portfolio - czy warto i za ile?

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 11:31:20 MET DST

Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomości:
<3543b0cb.17889201_at_news.rubikon.net.pl>...
>No wlasnie... potrzebuje organizerka z w miare wygodna klawiatura,
>komunikujacego sie z PC i mogacego pare innych rzeczy, no i wpadlo mi
>w oko (scislej mowiac w ucho) PoFo. Wiem, ze to staroc, ale nie mam
>zamiaru sie wyglupiac i wydawac ciezka kase na Casiopee czy innego
>USRoboticsa. Czy ktos moglby mi podeslac troche info o mozliwosciach
>PoFo, ew. adresy z porzadnym softem? No i ile warto za niego dac?
>Qmpel mowil, ze za 1,5 banki mozna juz dostac.
>Zapytawszy pozdrawia i o pomoc prosi

Opłaca się tylko zależy jak wyposażonego

jeśli ma:

-polskie litery (eprom)
-dyskietke min. 64 KB
-międzymordzie RS do połączenia z PC
 lub Centronics dla Drukarki (PC link też)
-jest sprawny

to nawet więcej.

Swoją drogą to miło jest popatrzeć jak ludziom opadają szczęki jak
podpinasz PoFo z pocket modemem do telefonu i dzwonisz sobie
odebrać pocztę :-))))))
I to wszystko za 350 zł - w moim przypadku

Pozdrowionka

Przemysław Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka
mailto:przemek_at_radio.com.pl http://atlas.radio.com.pl