Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Grzegorz Grudzinski (gsg_at_lipa.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 11:08:11 MET DST

"Wit Witerski" <witw_at_kki.net.pl> pisze:

> Skoro Microsoft nie ma problemów z polskimi znaczkami,

Sądząc po Pana artykule, to ma. Ma Pan niepoprawne nagłówki.

> to moze warto przejsc z Linuxa (skoro nie mozecie sobie z tym
> poradzic)

Dziękuję, umiemy.

> na jego produkty. Nie ma co sie unoscic honorem, ze ja to niby bede
> boss linuxowy, a nie jakis lamer od Windows 95, tylko skoro nie
> mozecie sobie z czyms poradzic, to nie kaleczcie jezyka, tylko
> postarajcie sobie i innym ulatwic zycie...

Lepiej dla Pana (i reszty ludzkości) byłoby, gdyby wysyłał Pan
artykuły poprawne, ale bez polskich liter, niż pouczał innych o
wyższości swojego systemu demonstrując jednocześnie brak znajomości
standardów i błędną konfigurację (bo chyba to się w nim da poprawnie
skonfigurować?).

Gdy już się Pan nauczy poprawnie korzystać z polskich znaków w
artykułach Usenetowych, to może Pan tu wrócić i przeprosić.

> Nie ma w jezyku polskim wyrazów "czytales", "otoz", czy tez "maja"
> (jezeli juz, to z wielkiej litery), a sa "czytales", "otóz" oraz
> "maja" i "Maja".

Kontynuując wątek pragnę zauważyć, że w języku polskim nie ma też
wyrazu ,,otóz'' (proszę zajrzeć do jakiegoś słownika, najlepiej
papierowego, a nie komputerowego).

Wszystkiego dobrego
-- Grześ

"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"