Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Grzegorz Grudzinski (gsg_at_lipa.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 11:14:06 MET DST

"Wiktor J. Lukasik" <wiktorlu_at_technologist.com> pisze:

> Jestem "niejaki" Wiktor J. Lukasik,

Miło mi bardzo.

> jak to okreslil Pan Qurczak.
                      ^^^^^^^

Qrczak, gdyby Pan był tak uprzejmy.

> Nie wiem, co Panu sie nie podoba w moim nazwisku,

Na ile zrozumiałem jego artykuł, to on nie miał zastrzeżeń do
Pańskiego nazwiska...

> ale z cala pewnoscia mi sie nie podoba "Qurczak".

Pana prawo, ale chwalenie się tym całemu światu jest tylko średnio na
miejscu.

> Na marginesie mowiac, trzeba sie najpierw postarac o poprawna
> skladnie swojej wypowiedzi,

Zaiste. Przeczytałem więc artykuł Qrczaka i nie doszukałem się w nim
błędów składniowych. Czy mógłby mi Pan wskazać, na czym w tym
przypadku polega moje ewidentne niedokształcenie w zakresie gramatyki
jęzxyka polskiego?

Wszystkiego dobrego
-- Grześ

"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"