Re: SB AWE 64 - szukam informacji.

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 08:46:53 MET DST

milosz danielewski wrote:

> [...]
[...]
> Nie musza, tylko nie umieja obsluzyc i dlatego graja jak zwykle SB16.

No, wlasciwie tak.

> W nowych Gravisach tez nie spada, w Classicu sie GF1 nie wyrabial i
> powyzej 14 kanalow spadala czestotliwosc odtwarzania.

Nowych czyli PnP. W starych powyzej 14 aktywnych kanalow czyli powyzej
minimalnej liczby aktywnych kanalow :-).
Poza tym to nie polega na 'nie wyrabianiu sie' tylko na tym, ze na obsluge
kazdego kanalu GF1 poswiecal staly odcinek czasu i im wiecej kanalow tym jakby
czestotliwosc odtwarzania czyli anty-probkowania wolniejsza. Tak po prostu
zrobiona byla ta kosc.

> Oczywiscie AWE to ma ale w wersji z ASP, a w zwyklej co najwyzej
> programowo.

O, tu sie nie zgodze. W AWE Control Panel mozesz sobie wlaczac poglos i echo i
wcale nie jest to robione programowo a ja na pewno nie mam ASP (bo mam SB 32 a
nie SB AWE 32). Problem w tym, ze jest to robione przez EMU8000 a wiec dziala
tylko na muzyce MIDI (na wyjsciu przetwornika DAC to nie dziala - byc moze do
tego jest potrzebny ASP ?)
Nie wiem czy masz cos z serii 32/AWE 32/AWE 64 ale jak masz to dobrze sprawdz !

> Niestety do Gravisa brak driverow w wersji "native".

No wlasnie. Tj. do starego. PnP obsluguje DirectX.

> milosz danielewski
> --
> master_at_taboo.eu.org
> master_at_katowice.elbacsb.com.pl

Pozdrowienia.

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |