Re: Cyrix=problem

Autor: Paweł Paluszyński (palchom_at_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 22:09:13 MET DST

Milosz Karczmarczyk napisał(a) w wiadomości:
<6hv788$arv$1_at_helios.man.lublin.pl>...

>Hosen napisał(a) w wiadomości: <6htr56$cm_at_h1.uw.edu.pl>...

>Do czego ma być ten patch? Ja mam Cyrix'a 166MMX i nie odczułem potrzeby
>takich nawoływań.
>
>Miłosz

Mozesz konkretnie napisac w czym masz problem ja mialem Cyrix'a M1 166MZ,
teraz mam Cyrix'a M2 200 MHz MMx, nastepny moj procesor to pewnie tez bedzie
Cyrix.
Od trzech lat pracuje na Cyrix'ach i tylko jeden raz mialem maly problemik z
gra NHL.
Zciagnalem patcha i wszystko chodzilo super!
Obecnie w procesorach M2 zostaly poprawione bledy z poprzedniej wersji a o
nowych nie slyszalem.
NHL i inne rzeczy, ktore nie chodzily na M1 chodza na M2 (Slyszalem, ze nie
chodzilo 3D Studio).
Moze twoj problem to nie wina procesora, tylko czegos innego.

Pawlak
Palchom_at_kki.net.pl