Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Qrczak (qrczak_at_knm.org.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 18:41:43 MET DST

On Sun, 26 Apr 1998, Wiktor J. Lukasik wrote:

> Jestem "niejaki" Wiktor J. Lukasik, jak to okreslil Pan Qurczak. Nie wiem,
> co Panu sie nie podoba w moim nazwisku, ale z cala pewnoscia mi sie nie
> podoba "Qurczak".

Nic mi się nie nie podoba w Twoim nazwisku (tzn. nie mam zastrzeżeń)...
Nie podoba mi się tylko Twój stosunek do postów z bezsensownym
Subjectem, stosunek do pisania spod Outlooka i stosunek do ogonków.

> Jezeli chodzi o stwierdzenie Qurczaka, ze zawsze mozna czytac posty z
> ogonkami, to sie z tym absolutnie zgadzam. Niestety w przypadku, gdy
> adresat nie ma zainstalowanych polskich czcionek, ow post wyglada dosyc
> nieladnie. W takiej sytuacji czytanie listow z "krzaczkami" jest,
> przepraszam za wyrazenie, upierdliwe...

Więc to adresat powinien się postarać o to, żeby je sensownie widział.
Nie można zabronić wszystkim używania ogonków, więc każdy ma wybór -
albo się postara, żeby to jakoś odebrać, albo będzie widział krzaki.
Jego strata. Nie widzę powodu, żeby z powodu tych, którym nie chce się
skonfigurować sobie środowiska, wszyscy ogonkowi musieli pisać między
sobą bez ogonków - nie można autonatycznie _dodać_ ogonków. Tekst bez
ogonków ciężej się czyta i prowadzi do nieporozumień.

--
                                 QRCZAK
    __("<              Marcin Kowalczyk