Re: TX97

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 18:35:07 MET DST

Marcin wrote:
> Możliwa jest praca P55C z częstotliwością magistrali 83 MHz na niektórych
> płytach głównych. Czy ASUS TX97 należy do nich, jeśli tak to jak to zrobić ?
Plyta TX97-E nalezy to tej grupy, zworki trzeba ustawic odwrotnie niz
przy 66,
tzn jak przy 66 jest 1-2 to przy 83 ma byc 2-3.
> Czy należy zamontować dodatkowe chłodzenie ?
Jesli zmniejszysz mnoznik z 2.5 na 2 tak aby procesor mial 166 to
praktycznie
nie ma roznicy w grzaniu procka, troche bardziej grzeje sie tylko plyta.
> Próbowałem z różnymi mnożnikami, napięciem, a komputer i tak się nie
> uruchamia.
Nie jest powiedziane, ze kazda plyta bedzie pracowac z 83, zreszta Intel
przewidzial maksymalnie 66 MHz, a praca przy wyzszych czestotliwosciach
nie jest gwarantowana.
> Mam P55C 166MHz BOX, SDRAM, jedyna karta PCI to ATI, która na pewno działa z
> wysokim częstotlwościam. Teoretycznie wszystko jest w porządku.
A czy dziala z 75. Czy jest jeszcze cos wetkniete w plyte poza tym ATI.
Jesli tak to wyjmnij wszystko poza ATI i sprawdz czy pomoglo.

Jeszcze jedno pytanie (moze nawet powinno byc zadane na poczatku)
w ktorym momencie zatrzymuje sie komputer.
Mozliwe odpowiedzi:
1) na samym poczatku robi sie czarny ekran i koniec.
2) wczytuje sie BIOS ale nie wyswietla tabelki i zwis.
3) jw. tylko wyswietla tabelke.
4) zwisa przy uruchamianu (pseudo) systemu.

pOSdrowienia
        Jacek