Re: jaki dysk twardy?

Autor: Michal Sztajer (msz_at_kki.net.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 16:37:33 MET DST

On Sun, 26 Apr 1998 08:03:39 GMT, "Tomasz Krawczyk"
<tkrawczyk_at_writeme.com> wrote:

>A co z uszczelka to za przeproszeniem nie p..... tylko rozkrec Caviara. Co
>do prozni w dyskach to hmm, wiesz co to poduszka powietrzna utrzymujaca
>glowice nad talerzem ??? A wiesz, ze w prozni jej nie ma ???

Ano nie ma, he he, ale walnalem tekst, sory..
ale sa hermetycznie zamkniete, a ta tasiemka nie ma nic wspolnego z
hermetycznym zamknieciem. Po jej zerwaniu dysk pracuje bez
problemu!!!!
Podejrzwam ze jest czyms w rodzaju zabezpieczenia przed rozkrecaniem
dysku - taka plomba. Ale nie jestem pewien
pozdr

                        Michal Sztajer

Michal Sztajer - dr dre
msz_at_kki.net.pl