Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Wiktor J. Lukasik (wiktorlu_at_technologist.com)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 15:23:17 MET DST

Qrczak wrote:

> [ ciach! ]
>
> Po pierwsze, to nie Linux ma problemy z ogonkami, tylko niejaki
> Wiktor J. Lukasik (Łukasik?).
> [ ciach! ]
> Nieprawda, pierwszych dwóch z tych słów nie ma. A trzeci maja będzie za
> tydzień.
>
> --
> QRCZAK
> __("< Marcin Kowalczyk
> \__/ qrczak_at_knm.org.pl
> ^^ http://qrczak.home.ml.org/

 Witam,

Jestem "niejaki" Wiktor J. Lukasik, jak to okreslil Pan Qurczak. Nie wiem,
co Panu sie nie podoba w moim nazwisku, ale z cala pewnoscia mi sie nie
podoba "Qurczak". Na marginesie mowiac, trzeba sie najpierw postarac o
poprawna skladnie swojej wypowiedzi, pozniej zas wytykac wady konfiguracji
czyjegos systemu. Faktem jest, ze jeszcze pare godzin temu nie mialem
polskich fontow, ale wynika to z faktu, ze moj system padl, co mnie zmusilo

do ponownej instalacji RH5.

Jezeli chodzi o stwierdzenie Qurczaka, ze zawsze mozna czytac posty z
ogonkami, to sie z tym absolutnie zgadzam. Niestety w przypadku, gdy
adresat nie ma zainstalowanych polskich czcionek, ow post wyglada dosyc
nieladnie. W takiej sytuacji czytanie listow z "krzaczkami" jest,
przepraszam za wyrazenie, upierdliwe...

Zalecam Panu Qurczakowi, aby popracowal nad swoimi wypowiedziami i zeby nic

nie mowil, zanim nie pomysli

P.S. Wszyscy wiemy, kiedy bedzie 1 maja... Nie trzeba nam tego przypominac.