Re: jaki dysk twardy?

Autor: Milosz Karczmarczyk (blasko_at_polbox.com)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 12:10:55 MET DST

>A propose hurtowni to moge Ci podac kilka w ktorych olewaja takie Cawiary
> ja zreszta robie tak samo)
Pewnie też bym tak robił gdybym miał masę zwrotów. Bardzo sprytne, ale... po
prostu chamskie.

>A co z uszczelka to za przeproszeniem nie p..... tylko rozkrec Caviara. Co
>do prozni w dyskach to hmm, wiesz co to poduszka powietrzna utrzymujaca
>glowice nad talerzem ??? A wiesz, ze w prozni jej nie ma ???
A wiesz, że mój caviar chodził z tak naderwaną taśmą ponad pół roku. Więc
jak się ma do tego to p... o rozhermetyzowaniu? Nie uwierzę, że nie ma tam
uszczelki.

Miłosz
Bauhaus, The Cure, Cranes, DCD, Swans, Cocteau etc.
My Tape Trading Page: http://www.polbox.com/b/blasko