Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Qrczak (qrczak_at_knm.org.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 12:11:30 MET DST

On Sun, 26 Apr 1998, Wit Witerski wrote:

> Skoro Microsoft nie ma problemów z polskimi znaczkami, to moze warto
> przejsc z Linuxa (skoro nie mozecie sobie z tym poradzic) na jego
> produkty.

Po pierwsze, to nie Linux ma problemy z ogonkami, tylko niejaki
Wiktor J. Lukasik (Łukasik?).

Tak się składa, że pod Linuxem _zawsze_ można czytać posty z ogonkami,
trzeba się tylko troszeczkę postarać. W tym sensie, że nawet jeśli
siedzimy przy terminalu, który z przyczyn technicznych ogonków nigdy nie
pokaże, to można uruchomić "nakładkę", która pokaże ąćęłńóśźż jako
acelnoszz. Oczywiście to są tylko ekstremalne przypadki - większość ma
(albo może mieć, zawdzięczając ich brak wyłącznie własnemu lenistwu)
najzupełniej normalne ogonki, tak jak ja.

Po drugie, przyjrzyj się swojemu własnemu postowi :-)))
Poszukaj w nim ogonków, popatrz w nagłówki... a dopiero później, albo
lepiej w ogóle, dawaj takie rady. Jak widzisz, to prędzej Windowsy mają
problemy z ogonkami. Może więc lepiej przesiadłbyś się na Linuxa? :-)

> Nie ma w jezyku polskim wyrazów "czytales", "otoz", czy tez "maja"
> (jezeli juz, to z wielkiej litery), a sa "czytales", "otóz" oraz
> "maja" i "Maja".

Nieprawda, pierwszych dwóch z tych słów nie ma. A trzeci maja będzie za
tydzień.

--
                                 QRCZAK
    __("<              Marcin Kowalczyk