Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Wiktor J. Lukasik (wiktorlu_at_technologist.com)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 11:51:03 MET DST

Wit Witerski wrote:

> [ciach]
>
> Skoro Microsoft nie ma problemów z polskimi znaczkami, to moze warto przejsc
> z Linuxa (skoro nie mozecie sobie z tym poradzic) na jego produkty.
> Nie ma co sie unoscic honorem, ze ja to niby bede boss linuxowy, a nie jakis
> lamer od Windows 95, tylko skoro nie mozecie sobie z czyms poradzic, to nie
> kaleczcie jezyka, tylko postarajcie sobie i innym ulatwic zycie...
> Nie ma w jezyku polskim wyrazów "czytales", "otoz", czy tez "maja" (jezeli
> juz, to z wielkiej litery), a sa "czytales", "otóz" oraz "maja" i "Maja".

> [...]

Jezeli Pan chce na sile udawac Miodka, to ja tez zwroce kilka uwag:

"Nie ma co sie..."
"... ze ja to niby..."
"tylko skoro nie mozecie..., to nie..."

Powyzsze zwroty sa przyjete w mowie "potocznej". Jezeli Pan zabiera sie do
pisania listow na grupy dyskusyjne,
to radzilbym popracowac troche nad swoja pisownia.

P.S. Jezeli chodzi o umiejetnosci, Panie Geniuszu komputerowy, chcialbym
wyrazic swoja opinie, ze instalacja polskich czcionek nie jest rzecza trudna,
aczkolwiek wymaga czasu, ktorego ja nie mam - pracuje...

Pozdrawiam,