Strzezcie sie piraci :-)

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 00:00:07 MET DST

Hello milosz!

24 Apr 98 15:56, milosz danielewski -> do All:

 md> Sa juz udane eksperymenty w przekazywaniu myslami potwierdzenia lub
 md> przeczenia...

Co to znaczy "udane" ? Jaki procent? Ile osrodkow potwierdzilo ?
-
W latach 70-tych, prowadzono powazne badania nad telekineza.
W jednym z francuskich instytutow badania polegaly na rejestracji odchylen
wiazki czastek. Uzyskano b. dobre wyniki. Tyle, ze "odwrotne".
tzn, - jak facio mial odchylac "dodatnio", to sie odchylalo ale "ujemnie" :)
Trafienia byly statystycznie: "ponad wszelka watpliwosc - znaczace"
:)))
            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.