Re: Nagrywarka CDR czy CDRW????

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 01:20:33 MET DST

nick23_at_friko2.onet.pl (Nick) writes:

> Owszem ma i to zasadnicze.Tani kontroler scsi(patrz Tekram
> dc-310 bez biosu) na plycie nie-p&p nie zostanie wykryty i
> nie ruszy(recznie zainstalowac rowniez sie nie da,nie
> dziala).

A on jest PCI? Ano jest. A wszystkie karty PCI maja autokonfiguracje,
ktora pozniej MS i spolka nazwali P&P. Szczerze mowiac ten dc-310 to jest
jakis dziwny, nie jest chyba zrobiony na NCR/Symbios 53C8**, a na jakims
innym scalaku - moze to problem z driverami?

Mam taki sterownik na NCR53C810, bez BIOSu, a jak go robili, to chyba
jeszcze MS nie myslal o zadnym P&P. I bez zadnego problemu chodzil w plycie,
ktora nie ma P&P, zreszta - on dzialal nawet w plycie z Pentium-60MHz,
takiej na chipsecie Mercury.

--
Krzysztof Halasa