Re: Genius PL - namiary?

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 01:57:54 MET DST

>standardowo JTT nie odpowiada na listy pisane w plain text i w html-u,
>może inaczej nie odpowiada na żadne listy....;-(
>kiedyś chciałem się dowiedzieć o _parametrach_ SB64 które sprzedają w kraju,
>oczywiście pytania pozostały bez echa.
A ja mam zupełnie inne doswiadczenie. Kiedyś miałem kłopoty z Geniusem SoundMaker
18PnP. Po użyciu Dyna Blastera (to taka gra, pewnie przypadkowo akurat ta) karta
"znikała". Okazało się, że rozprogramowywała się pamięć odpowiedzialna za PnP. Karta
(na gwarancji) poszła do serwisu i wróciła OK, ale po paru tygodniach sprawa się
powtórzyła. Ponieważ podczas oddawania karty do serwisu panowie serwisanci coś
bąknęli o tym, że jest programik do naprawy, to zacząłem szperać. Na stronach Geniusa
nic nie znalazłem. Napisałem (w niedzielę) list do "supportu technicznego" JTT. W
poniedziałek w nocy (ok. 08:00 :-) czekał już na mnie w skrzynce programik!
Oczywiście użyłem go tylko raz (ukłony dla p. Murphy'ego) - potem karta nigdy nie
odmówiła posłuszeństwa.
Szkoda, że się z Łodzi wynieśli.

-
Jarek Andrzejewski
* nie odpowiadam na anonimowe listy prywatne *