Re: jaki dysk twardy?

Autor: Przemyslaw Mikosz (przemekm_at_writeme.com)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 01:30:25 MET DST


> >>>Jak padnie, to go wymienie - mam gwarancje. W czym problem?
> >>Ja tez tak myslalem, a jestem 850 zl do tylu. Podczas wkladania dysku w
> >>obudowe, zarysowala sie aluminiowa tasma otaczajaca dysk (sam brzeg na ok. 7
> >>milimetrów).
> >>I teraz twierdza, ze dysk jest uszkodzony mechanicznie i nie podlega
> >>gwarancji.
> >>Tak to sobie wESTERN dIGITAL w kulki leci, inne firmy, z tego co wiem, nie
> >>maja takich zajebistych pomyslów.
> >>
> >
> >To nie WD!! To zajebiste polskie hurtownie takie jak np, Action lubia
> >tak robic. To jest zwykle zlodziejstwo
> >pozdr
> Wymienialem w ramach gwarancji dysk bezposrednio w California Computer
> /firma - sprzedawca padla/ i czekajac na obsluge zobaczylem pismo z WD
> opisujace kiedy mozna, a kiedy nie mozna dysk przyjac do naprawy
> gwarancyjnej. Oprocz textu pokazane byly zdjecia - oto jak to wyglada:
> tasma otaczajaca dysk moze byc zarysowana lub nawet naderwana byle nie
> odslaniala szczeliny miedzy gorna i dolna czescia obudowy dysku. W
> razie jakichkolwiek problemow z reklamacja nalezy zwrocic sie do
> oficjalnego dystrybutora. Na szczescie jest ich na Polske raptem
> trzech /California Computer, MSP oraz Computer 2000 - w pierwszych
> dwoch jest swietna, profesjonalna i zyczliwa obsluga, zas w tym
> trzecim tragedia - probowali mi udowodnic, ze prawo polskie zabrania
> honorowac trzyletnia gwarancje WD. Ponadto firma ta nie ma wlasnych
> adresow mailowych.../
Moral z tego jest tylko jeden, WD schodzi na psy robi coraz
gorsze dyski (wolne, glosne, awaryjne). To taki utarty stereotyp,
ze Caviar jest OK, wg. mnie jest nawet gorszy od seagate'a.
Nie uznaja reklamacji, a powinni (przynajmniej opisany przypadek
sie do tego kwalifikuje)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:12:30 MET DST