Re: ! polskie dziewczyny

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 22:09:05 MET DST

Dnia Thu, 23 Apr 1998 20:42:33 +0200, "Lapti" <Lapti_at_Koran.com>
napisał:

>KRETYN!!!!!
>NIE ZAGLADAC....... tam sie mnoza tylko okna przegladarki.....
>na szczescie zamknalem glowna nim jeszcze nie pojawilo sie ich zbyt
>wiele....

Moze nie taki kretyn, jak to sie niektorym wydaje... tzn. ja tego nie
popieram, ale...

Postnal to na 5 grup (tak malo?)
Po drodze, zanim jeszcze szkapa mi sie wykrzaczyla (64MB RAM, wiec
chwile to trwalo), poogladalem sobie tytuly otwieranych stron - 'sex
museum' itp. Ciekawe czy koles byl na tyle inteligentny, ze zapisal
sie do akcji pt. $$$ za kazdego visitora z jego strony? a teraz
wchodzisz mu na strone i od razu 10 hits zaliczonych :) swoja droga,
te systemy IMHO powinny byc na tyle inteligentne, zeby z tego samego
miejsca nie mozna bylo w ciagu sekundy nabic 10 hitsow; no ale co stoi
na przeszkodzie, zeby zapisac sie do podobnej akcji u 10 innych
porno-site-web-masterow?

Ciekaw jestem, czy macie jakies doswiadczenia w tej sprawie. Moze
wiecie cos wiecej? Chetnie bym sie czegos dowiedzial :)

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/