Re: hdd samsung.jaki?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 22:09:12 MET DST

[cut]
>Hm, a ktore modele porownujesz, i jak mierzysz predkosc, bo wyniki
>sa dosc dziwne :-)

W ogóle jak coś piszesz, to posługuj się faktami - ja chcę cyferek, a
nie 'a no bo jest szybszy/wolniejszy'. Wszyscy lamerzy tak gadają i
dodatkowo jak komuś jeszcze padnie dysk firmy X, to potem agituje, że
firma X jest do d. Daj lepiej tabelkę dokładny_model(1), szybkosc,
model(2), szybkosc... +jaka konfiguracja i software!

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/