Re: Lietrki dyskow

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 21:36:34 MET DST

"Tomek" <tomek_at_altkom.com.pl> napisał(a):

> Zbigniew Klos <zklos_at_lucent.com> wrote in article
> <35403D95.94F46A3B_at_lucent.com>...

> [...]
> zalozyc
>
> Dysk administrator pozwala przypisac na stale oznaczenia literowe
> poszczegolnym dyskom (partycjom), nie zawsze jednak to pomaga, bowiem sa
> one rozpoznawane po numerach

Nie wiem po jakich numerach ale ja nie miałem żadnych problemów !
Mam w tej chwili ustawione tak:
C: I partycja I dysku
E: II -----""-------- (NTFS z NT)
F: II -----""--------
G: I partycja II dysku
J: CD-ROM

i nie ma żadnych problemów przy wyjmowaniu dysków !
Jak widać nie ma zadeklarowanego dysku D: i nie sprawia to żadnych
kłopotów !

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...