Re: napęd MO 640 MB

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 21:36:30 MET DST

> Urządzenie IMO przeznaczone dla użytkowników, którzy potrzebują pojemnego i
> wyjątkowo trwałego nośnika informacji do wielokrotnego zapisu. Wysoka cena
> napędu rekompensowana jest zaskakująco niską ceną nośnika.

Policzyłeś przy jakich ilościach danych zaczyna się to opłacać ?
Za 1500 zł można mieć 5 używanych dysków 1.6 GB które podejrzewam będą
szybsze od każdego dysku wymiennego ...
Daje nam to 8 GB danych za samą cenę napędu !
I w dodatku przenoszalność takich danych w kieszeni do dysków jest
100x lepsza niż tak mało popularnego urządzenia jak napęd M-O ...
Myślę że 8 GB danych do stałego uzytku to dla 99% ludzi i firm ilość
wystarczająca, jeśli nie to można np mieć 2 takie dyski (3.2 GB
wsumie) i nagrywarkę CD-RW do rzeczy rzadziej używanych ...

Szczerze mówiąc naprawdę ciekaw jestem kto i do jakich zastosowań
używa dysków M-O ...
Można by powiedzieć że do trwałego przechowywania danych ...
Ale czy do tego nie lepiej po prostu nagrać CD-Ra na 5 zł ?

> RoMan

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...