Re: Toshiba

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 21:36:37 MET DST

msz_at_kki.net.pl (Michal Sztajer) napisał(a):

> No wlasnie, ludzie kochaja Toschiby, ale to bardzo "marudny" cdrom,
> bardzo kiepsko czyta nagryweane plyty.
> Tez uwazam ze jest kiepski

Mam Toshibę 8x i nie narzekam :)
Fakt że dość długo się rozpędza i szybko się zatrzymuje ale z
czytaniem różnych nagrywanych płytek nie miałem nigdy kłopotu, a to
jest chyba najważniejsze, ostatecznie rzadko kto korzysta tak
intensywnie z CD żeby odczóć realną różnicę między 8x a 24x ...
Ja chyba poczekam z wymianą do rozpowszechnienia się DVD ;)

> Michal Sztajer - dr dre

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...