Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Qrczak (qrczak_at_knm.org.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 19:39:01 MET DST

On Sat, 25 Apr 1998, Wiktor J. Lukasik wrote:

> Sluchaj facet... malo, ze piszesz na pl.comp.os.linux , to jeszcze
> uzywasz Outlook Express... Jezeli chodzi o szczegoly, to powinno sie
> pietnowac takich jak ty.

??? Dopóki nie wysyła podwójnych postów, nie kaszani cytatów i ma
prawidłowo zakodowane ogonki, nie masz prawa się go czepiać z powodu
używanego newsreadera. Od kiedy to nie można pisać spod Windowsów na
pl.comp.os.linux albo spod Linuxa na pl.comp.os.win95?

> A tak wogole, to sam tytul nie swiadczy o tresci postu (ksiazki nie
> ocenia sie po okladce).

Ocenia się, ocenia... Sugerujesz, że tytuły książek są niepotrzebne?
Czyżbyś w księgarni otwierał _każdą_ książkę, żeby zorientować się w jej
tematyce? Bo ja najpierw patrzę na okładki i zaglądam do środka tylko
tych książek, które mnie zainteresują. Myślę że inni też.

> P.S. Co do netykiety, to chyba jej nie czytales - otoz nie wszyscy na tej
> grupie maja polskie fonty...

Sugerujesz, że netykieta zabrania używania polskich liter?! :-o

Piętnuję Twoje piętnowanie!

--
                                 QRCZAK
    __("<              Marcin Kowalczyk