Re: Genius PL - namiary?

Autor: Artur Klimek (xxniebieskooki_at_writeme.com)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 15:48:45 MET DST

Jaroslaw Lis wrote in message <6hskds$68j$9_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
:Jakies miesiac temu JTT mial powazny kryzys na serwerze pocztowym, moze
:dlatego ?
:
:No coz - fax i telefon pozostaja :-)
:
:J.

być może że ten kryzys serwera pocztowego to jest u nich permanentny ;)))
ale ja się ich pytałem około 4 miesiące temu... potwierdzenie odbioru
dostałem
więc to nie była wina servera, a tej dużej myślącej przekładki pomiędzy
fotelem
a klawiaturą ;-)))))))) która być może założyła filtry na pocztę
przychodzącą
od nieznajomych ;-)))))))))))))

telefon jest dobry jak dzwonisz miejscową rozmowę albo na bezpłatną
infolinię,
zwykle dzieje się tak że zanim dotrzesz do kompetentnej osoby i wyłuszczysz
jej
swój problem mija z 30 minut...

takie zachowanie dużych, średnich i małych firm jeśli chodzi o support jest
czymś zupełnie u nas normalnym więc można tylko z tego żartować i nawet nie
myśleć o pomocy od nich, bo to strata czasu i pieniedzy na telefony i
faksy. Dowodem na to że tak jest są m.in. te posty, na oko 80% z nich
dotyczy spraw które może załatwić kompetentny sprzedawca w sklepie albo
pomoc techniczna dystrybutorów sprzętu i oprogramowania....

Ciekawi mnie tylko jedno kiedy pomoc techniczna oferowana przez sprzedawcę
będzie u nas brana pod uwagę we wszelkiego rodzaju rankingach sprzętu,
którego testy pojawiają się na łamach wielu czasopism komputerowych...

 Pozdrawiam,

 Artur Klimek
| ICQ 5800413 |
| SMS +48601364725_at_text.plusgsm.pl |