Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Mała Mucha (hocking_at_polbox.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 17:59:05 MET DST

Fri, 24 Apr 1998 09:38:08 +0200, "Tomek Połaski"
<tompol_at_friko.onet.pl> napisał(a):

>Czy lubicie tematy postów w stylu: "Pomocy", "Co jest nie tak?, "Pytanie",
>"Windows 98", "Linux" itp.

Nie.

>Nie?

(tutaj nie wiedziałbym czy napisać tak czy nie :-) )

>To może ogłosimy bojkot takowych, albo będziemy je piętnować tak jak "nie te
>grupy",

Ale z ciebie palant. Wysyłasz na win95 ale winnt już nie. Czyżbyś bał
się konkurencji ?

(czytelnicy mogą spojrzeć na nazwę pierwszej grupy na którą to
wysłano, jak sądzę linuksiarz)

>"zaciętego Caps Lock'a"...?
>Osobiście denerwuje mnie ta sytuacja i jestem za tym, żeby to wyraźnie
>podkreślić w Netykiecie (chyba, że coś przegapiłem i już to tam jest
>wyrażnie powiedziane, ale chyba jest tylko mgliste "żeby konkretnie,
>zwięźle...", jednak np. temat "Pytanie" niby prawidłowo i zwięźle opisuje
>zawartość posta, ale...).
>No i oczywiście piętnować, piętnować, piętnować, piętnować, piętnować,
>piętnować, piętnować, (piętnować)

"Głupi jesteś" ^7 !

Aby uniknąć takich sytuacji, że ktoś nie podał właściwego tematu a
czytelnik bez pobrania treści nie może domyśleć się o co chodzi,
należy utworzyć więcej grup tak by każda obejmowała określoną
tematykę. Wystarczy umożliwić tworzenie grup przez każdego
zainteresowanego. Te, które są sensowne będą używane. Reszta skasuje
się po wystarczająco długim okresie nieużywania.

PO. Swego czasu taki jeden kretynek nie wiadomo skąd wysłał na pół
polski do skrzynek swoje piętnowania. Czy to Ty ?