Wyjący CD. Jak ograniczyć prędkość obrotową CD

Autor: Spajk (spajk_at_nettaxi.com)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 15:54:27 MET DST

Zdaża mi się czasami, że mam jakąś źle wyważoną płytkę CD i CDROM przy
24x wyje i wibruje, często musi zwalniać (nie tylko mój). Przy 10x i
8x już nie jest tak źle. Kiedyś chyba pojawił się na grupie ten
problem i ktoś podał sposób jak ograniczyć speed. Można to podobno
zrobić przy pomocy parametrów mscdx albo drivera. A jak ograniczyć go
w windowsie95 ?
Jeśli to jest możliwe to proszę o info.
Dzięki.

spajk_at_nettaxi.com