Re: praca z trzema COM'ami

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 14:18:40 MET DST

Piotr Kistowski <kipi_at_friko.onet.pl> wrote:
: Używam trzech COM'ów: COM1,COM2,COM3.
: Na COM1 podłączona jest mysz.
: Na COM2 podłączony jest modem Zoltrix FMVSP336i.
: W BIOSIE COM3 i COM1 mają na stałe ustawione
: to samo przerwanie -IRQ4. [..]
: Mam płytę Award z chipsetem intela 82430VX, z bardzo skromnym
: manualem-nic tam nie ma na temat zmiany przerwań.

I prawdopodobnie sie nie da zmienic.

: Jak sprawić aby nie mieć konfliktu przerwań między COM1 i COM3
: a przede wszystkim mieć dobrą komunikację przez COM3?

Jesli ten Zoltrix jest wewnetrzny .... to radze przestawic go
na COM3, i przerwanie dowolne, byle inne niz 3 lub 4.

Jesli natomiast obecny com3 jest na innej karcie - to obejrzyj ja jak
jej przestawic przerwanie.

: Gdy używałem tylko dwóch COM'ów wzystko chodziło jak trzeba.

Kupic sobie przelacznik urzadzen na jednym porcie ?

J.