Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 05:05:17 MET DST


> Jaroslaw Lis wrote:
>>
>> Bo sa szwindle

> Pracuję w serwisie Optimusa, i zgadzam się z tym co piszecie _tylko
> częściowo_.

[...]

> Czyli wydaje mi się, że plomba nie jest taka zła.

Tylko dlaczego klient , ktory kupil sobie modem za zainstalowanie owego
musi placic ? Zeby chociaz serwisanici zrobili cos wiecej niz
wetkniecie modemu w slot.
Pozdrowienia

**********************************************************************
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
**********************************************************************
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:12:22 MET DST