Re: Napełnianie koloru w HPX-Listprocessor-Version: 6.0c -- ListProcessor by Anastasios Kotsikonas

Autor: Romek (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 13:30:28 MET DST

At 10:00 98-04-25 +0200, you wrote:
>Mariusz Ropiński wrote in message ...
>:
>:Może by szanowny serwisant HP podpowiedział co zrobić żeby
>:te zakichane tusze nie zasychały tak szybko.
>:Mariusz
>
>ja osobiście używam specjalnego pojemnika/stojaka do
> czarnego cartridge, kosztuje około 1 - 2zł, a w color kit
> jest jest oryginalny zamykany pojemnik na cartridge.

  Mozna tez uzywac malego sloika typu twist-off po marmoladzie
  sliwkowej lub majonezie - wychodzi dosc tanio.

  Dobrze jest do tego sloika wlozyc na scianke warstwe gabki
  lub filcu i troche go nawilzyc AutoSzybeksem.
  Wtedy woda z kartrydza bedzie wolniej parowac.

--
Romek
 ============= PeCetologia to nauka experymentalna =============