Re: jaki dysk twardy?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 07:48:38 MET DST

Romek wrote in message <199804241404.QAA28511_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

> Ano Wiciu drogi, jak ci dysk padnie to caly twoj dorobek,
> jesli nie robiles bekapow na inny nosnik szlag trafi.

Ano nie robię...
Fakt - nie pomyślałem o tym... :(

> Czy na to masz tez gwarancje ?

No... chyba nie... ;)

> Oczywiscie to niema znaczenia jesli calym twoim
> dorobkiem jest zebranie kilkudziesieciu giercolow
> z CRROMow dolaczanych do czasopism komputerowych.

Rzeczywiście - w takiej sytuacji to by była niewielka strata.

Dobra - postraszyliście mnie, a teraz powiedzcie, czy jak nie będę dysku
wyjmował, a już od 6 miesięcy działa mi doskonale, to czy może się jeszcze
coś stać?

Wit Witerski: [witw_at_kki.net.pl]
Strona o telefonach komórkowych: [http://www.kki.net.pl/witw]