Co z news.lublin.pl?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 08:59:06 MET DST

Hej!
Przepraszam, że piszę nie na odpowiednią grupę, ale żadnej odpowiedniejszej
nie subskrybuję, a mój liścik chyba nikomu nie zrobi wielkiej krzywdy (co
Znik?) ;)
Tydzień temu przesiadłem się z newsowego serwera news.onet.pl na
news.lublin.pl.
Od tej pory newsy ściągały mi się 500-2000% szybciej.
Niestety od dwóch dni, otrzymuję komunikat błędu przy próbie wysłania
wiadomość (440 - że niby nie jestem upoważniony do tego). Czyżby Lublin tak
nagle wypiął się na osoby dzwoniące przez 0202122, czy też to ich jakiś
lokalny pad systemu i niedługo wszystko będzie dobrze?

Pozdrawiam
Wit Witerski: [witw_at_kki.net.pl]
Strona o telefonach komórkowych: [http://www.kki.net.pl/witw]