Re: Napełnianie koloru w HP

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 08:52:25 MET DST

On Fri, 24 Apr 1998 17:28:51 +0200, Piotr Wozniak
<piter31_at_friko3.onet.pl> wrote:

Wycialem elektronike, bo atrament jakby nie lezal w tej kategorii...,
mialem wyciac W95 ale w tej grupie skupili sie (razem ze mna...)
mniej doswiadczeni userzy oczekujacy jak kania deszczu erupcji
rzetelnej wiedzy serwisantow m. in. HP :-) i sprzedawcow...

[...]
>Nie mam czsu na czytanie wiekszosci z tych bzdur.

Nie za ostro?

>Sprzedaje i serwisuje HP

I tu jest pies pochowany :-))))

> i wiem, ze kto sprobowal napelniac pojemniki
>tuszem - ten potem bardzo plakal,

Czy piszesz to co wiesz, czy tez wiesz co piszesz? To malo wiesz.
Napelniam tak od trzech lat, to jest od chwili zakupu HP500C. Raczej
na placz mi sie nie zbieralo, co najwyzej na lekkie zdziwienie, do
jakich metod uciekaja sie producenci drukarek: 1drukaraka=~3cartridge.
Jak sie to ma do nakladu pracy, wartosci elementow itp? Jest to zwykle
naciagactwo w postaci dumpingowych cen na drukarki by potem sobie
odbic na cartridge'ach; zachecac do kupna nowej, bo przeciez to takie
tanie...

>bo i tak musial kupic nowy pojemnik
>(oryginalny).
>Przy napelnianiu, zwykle tusz kupny rozni sie gestoscia od tego w HP i
>brudzi na papierze.

Nie opowiadaj: czasem brudzi, czesciej nie. Powiem wiecej: trafil mi
sie (rzadko kupuje oryginalny...) i taki nowy magazynek, ktory za
cholere nie chcial dobrze drukowac, tylko z dziurami w czcionkach.
W sumie jest to proceder niezwykle oplacalny ale bijacy po kieszeni
PT "Sprzedaje i serwisuje HP " :-)))).

>Nie daj sie nabrac na jakie KITY do napelniania pojemnikow :)
>nara.

Coby nie mowic, jest to rodzaj antyreklamy na miare "inne proszki" sa
do d*, natomiast jak piore w *.*, zniknely mi wszystkie plamy.

Wiesz, ja Ci sie nie dziwie, ze chcesz sprzedac jak najwiecej, duzo
zarabiac, ludzka rzecz. Ale ta argumentacja... Zatem czuje sie
upowazniony do podobnego apelu: nie dajcie sie nabrac na takie KITY
z oryginalnymi pojemnikami :-)

Pozdrawiam
Adek z Katowic

--