jaki dysk twardy?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 24 Apr 1998 - 19:53:53 MET DST

Romek wrote:

 R> Ano Wiciu drogi, jak ci dysk padnie to caly twoj dorobek,
 R> jesli nie robiles bekapow na inny nosnik szlag trafi.
 R> Czy na to masz tez gwarancje ?

Jeśli ktoś ma 'dorobek' i nie robi backupów, to już tylko i wyłącznie jego
wina. Dane mogą zostać uszkodzone na dziesiątki różnych sposobów - nie tylko z
powodu fizycznego padu dysku... W swojej (dłuuuugiej) karierze zanotowałem
więcej strat ważnych danych przez naciśnięcie F8 w NC niż z powodu padniętych
dysków. Ba, nawet przypadków strat poważnych danych w wyniku kradzieży komputera
znam więcej niż w wyniku uszkodzeń dysków.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl