Re: Lasery Panasonic

Autor: Piotr Frejowski (PiotrF_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 21:35:08 MET DST

Witam

Jerzy Slominski napisał(a) w wiadomości: <353F07EA.AF_at_cc.uni.torun.pl>...
>Grzegorz Gierlik wrote:

<<ciach>>

>Drukarki Panasonic sa stare - tak jakby przestali je rozwijac.

Muszę się niestety zgodzić z tą opinią, mam Panasonica KX-P6500, ogólnie
bardzo dobra, lae drivery do GDI są jeszcze dla Windows 3.xx, i nigdzie nie
można znaleźć aktualizacji, dlatego wydruk dużej grafiki (lub z najgorszym
przypadku czekanie na rozgrzanie się drukarki po uśpieniu przy oczekujący
zadaniu) potrafi spokojnie wstrzamać cały system nawet na PII na parę minut.
Jednakże wydruki tekstów są badzo dobre, gorzej grafika, ale za tę cenę...
Szybkość jest również zadowalacjąca. Dużym plusem jest możliwość druku w
Dosie (KX-P6000, 6150 i 6300 chyba tego nie mają) drukarka obsługuje PCL 4.5
(zgodność z HP IIP).
Ogólnie jestem zadowolony z niej jednak kupowałem ją ponad pół roku temu,
może na rynku jest już lepszy produkt?

>Podobno niezle, ale o Kyocera FS600 tez slyszalem dobre opinie (tylko ponoc
>piszczy przy wydruku) - a jest przy tym b. tania

może warto to rozważyć

PS. Jakby ktoś miał nowe drivery do niej dla Win95 to proszę o kontakt.

Pozdrawiam
Piotr Frejowski
PiotrF_at_kki.net.pl
UIN 6477467