Bus Mastering

Autor: Przemek Płaszewski (sold_at_mp.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 21:48:05 MET DST

Bardzo prosilbym o pomoc w nastepujacaej sprawie:
Zainstalowalem sterowniki BM dolaczone do plyty glownej (asus P2L97 pod
pII), mam dwa dyski: pierwszy zgodny z UltraATA(Dma33) a drugi nieco
starszy w standardzie FastAta2. Przed instalacja wszystko dzialalo ok, a
teraz Win95 nawet nie chca wystartowac dopoki nie odlacze tego drugiego
( na ktorym jest tylko Linux). Jestem pewien, ze sprawa tkwi wlasnie w
tych sterownikach i prawdopodobnej niekompatybilnosci drugiegi dysku z
nimi. Jak rozwiazac ten problem - wlasciwie moge zrezygnowac z BM,
szczerze mowiac nawet nie wiem na czym ow polega, ale jesli on "dopala"
to wolalbym nie.
Bede wdzieczny za rade. (prosze o wysylanie na private)

 Przemek Plaszewski
Nick : gekad
EMail : sold_at_mp.pl
ICQ UIN : 10959318