Re: Outlook Express

Autor: Michal Szostakiewicz (buttman_at_boss.staszic.waw.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 21:19:42 MET DST

Tomasz Krawczyk napisał(a) w wiadomości: ...

>Droga nie wprost.
>
>Przenies gdzies te wiadomosci *.nch. ZROB BACKUP.Teraz polacz sie z
>serwerem. Zciagnij liste grup. Zaznacz subskrybcje swoich ulubionych grup.
>katalogu outluka powstana plik 00000*.nch. Teraz recznie przenos pliki z
>powrotem z backup'u zmieniajac im nazwy. Uwazaj, na numeracje, bo mogla sie
>zmienic. Teraz w Outluku powinny byc juz wszystkie wiadomosci. Powinno
>pomoc, jesl nie pomoze to na priv'a.

Rzeczywiscie udalo sie. Wczesniej probowalem czego podobnego (ale
najwyrazniej innego) i nie wyszlo. Najciekawsze, ze podczas moich prob
usuwajac wszystkie pliki *.nch i innego z tego samego katalogu nie usunalem
naglowkow postow. To gdzie one sa trzymane? Ale nie o to mi chodzilo. Mam
jeszcze jedno pytanie - czy mozna jakos wyeksportowac posty do innych
programow. Ewentualnie moze ktos zna strukture plikow *.nch - wystarczyloby
mi to do zrobienia oddzielnego archiwum (chyba X :-) moich postow.
    Pozdrawiam,
    Michal
    buttman_at_boss.staszic.waw.pl albo gerwek_at_polbox.com
ICQ - 2482112
"Praca uszlachetnia, lenistwo uszczesliwia"