Re: jaki dysk twardy?

Autor: Milosz Karczmarczyk (blasko_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 15:23:28 MET DST

>Mój dziala dobrze.
>Jak padnie, to go wymienie - mam gwarancje. W czym problem?
Ja tez tak myslalem, a jestem 850 zl do tylu. Podczas wkladania dysku w
obudowe, zarysowala sie aluminiowa tasma otaczajaca dysk (sam brzeg na ok. 7
milimetrów).
I teraz twierdza, ze dysk jest uszkodzony mechanicznie i nie podlega
gwarancji.
Tak to sobie wESTERN dIGITAL w kulki leci, inne firmy, z tego co wiem, nie
maja takich zajebistych pomyslów.

Milosz
My Tape Trading Page: http://www.polbox.com/b/blasko