Re: Napełnianie koloru w HP

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 18:07:42 MET DST

In pl.misc.elektronika Piotr Wozniak <piter31_at_friko3.onet.pl> wrote:
: Nie mam czsu na czytanie wiekszosci z tych bzdur.
: Sprzedaje i serwisuje HP i wiem, ze kto sprobowal napelniac pojemniki
: tuszem - ten potem bardzo plakal, bo i tak musial kupic nowy pojemnik
: (oryginalny).

Bez przesady. To nie Epson, gdzie kiepski experyment naraza Cie
na wysokie koszty. Gdzie tu powod do _duzego_ placzu?
Nie udalo sie? Trudno, trzeba jednak wykosztowac sie na nowy pojemnik.

J.