Re: Napełnianie koloru w HP

Autor: Piotr Wozniak (piter31_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 17:28:51 MET DST

Nita wrote:

> Czy ktoœ zna się na napełnianiu kolorowego zbiorniczka ?
> Interesuje mnie jaki atrament, czy można œcišgnšć zielony kapturek i metoda
> napełniania.
>
> Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

Nie mam czsu na czytanie wiekszosci z tych bzdur.
Sprzedaje i serwisuje HP i wiem, ze kto sprobowal napelniac pojemniki
tuszem - ten potem bardzo plakal, bo i tak musial kupic nowy pojemnik
(oryginalny).
Przy napelnianiu, zwykle tusz kupny rozni sie gestoscia od tego w HP i
brudzi na papierze.
Nie daj sie nabrac na jakie KITY do napelniania pojemnikow :)
nara.