Re: Napełnianie koloru w HP

Autor: Walenty Dariusz Florek (florek_at_bud.pcz.czest.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 15:15:56 MET DST

Witam!
    Ja kupiłem zestaw InkTec'a i po napełnieniu nie mogłem wydrukować ani
jednej strony. Najprawdopodobniej zatkały się dysze. Mam drukarkę HP690C+.
Co do tego, że nie chce drukować to chyba była moja wina bo zostawiłem
kartrige w drukarce jak się skończył (co jednak nie powinno być powodem
zaschnięcia dysz bo przecież kartrige jest oparty na specjalnej podstawce)
na jakiś tydzień a może i dłużej. Przez oszczędność kupiłem wyżej wymieniony
zestaw i niestety okazało się to tylko stratą (może zaschły dysze) i
musiałem kupić oryginał. To tyle moich spostrzeżeń. Cześć i pozdrawiam

Walenty Dariusz Florek
florek_at_bud.pcz.czest.pl
kerolf_at_polbox.com
"Mysz - skarb największy"