Re: Strzezcie sie piraci :-)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 12:43:45 MET DST

Marek Blaszkowski wrote:

> Rozmawialem z expertem od CE (komp. elm.). Czlowiek, ktory "podsluchal" wojskowe
> komputery nazywal sie White. W latach 80 szukal funduszy na rozwoj i badania
> nad kompataybilnoscia elem. Wiedzial, ze jak przekona wojsko, ze to istotny
> problem (generowanie wszelkich "zaklocen" przez komputery) to zdobedzie
> pieniadze. Udalo mu sie przechwycic "informacje" z wojkowego komputera
> bedac w pokoju obok.Oczywiscie odleglosc mala, ale mu sie udalo.

Oczywiscie dokonal tego akurat 1 kwietnia? Albo przynajmniej informacja o tym byla tak
datowana?

[...]

> I taka ciekawostka. Mozg tez generuje fale elem,. Przeciez to krok
> od "podluchiwania" ludzkich mysli :))). To nie moje spostrzezenie, ale
> bardzo powaznego profesora, ze znanej uczelni w Polsce :).

Moze zbyt duzo widzialem w swoim zyciu polskich profesorow... Dlatego tez dam Ci dobra rade:
w takich sprawach wierz magistrom, od biedy doktorom, ale na pewno nie nikomu z habilitacja.

--
Jacek Piskozub
 Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland