Re: SB AWE 64 - szukam informacji.

Autor: Zbigniew Lukasiak (lukasiak_at_mikro.phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 11:37:14 MET DST

Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com) wrote:
: klawisz wrote:
: > - czy posiada ona pamiec ( jak gravis ), jezeli tak to ile jest jej
: > standardowo i do ilu mozna ja powiekszyc?
: Tak, 512KB RAM i 1MB ROM ze standardowymi probkami. Wersja Gold ma 4MB RAM.
: Powieksza sie ja specjalnymi modulami (trudno dostepne i dosc drogie). Widzialem
: moduly 4 i 8MB (mozna zalozyc tylko jeden modul na raz). Moze sa 16MB...
Czesc
1. Powiekszyc mozna do 28MB - w sumie moze byc 32MB, ale 4 sa zarezerwowane
na ROM (informacje przeczytalem z AWE32FAQ dostepnego na sieci, dotyczy
on co prawda AWE32 ale sadze, ze w AWE64 jest podobne rozwiazanie)
2. Gdzie i za ile widziales moduly do AWE64 - w Toruniu nie udalo mi sie
zdobyc takich informacji?
Pozdrawiam
Zbigniew Lukasiak lukasiak_at_phys.uni.torun.pl