Re: Wydajna drukarka laserowa

Autor: Krzysztof Ossowski (koss_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 10:49:26 MET DST

Andrzej Nalewajek wrote:

> Jaką drukarkę laserowa do biura gdzie raz na miesiąc trzeba wydrukować
> okołoo 500 kartek A4 jednorazowo. HP 5 nie daje rady.
> Co myślicie o Lexmark optra E+ ?
> Pozdrawiam Andrzej Nalewajek

Czesc!
Po pierwsze co oznacza nie daje rady?
Grzeje sie? - ma prawo.
Zaczyna zjadac papier ? - moze papier jest kiepski, lub minimalnie
zawilgocony.

Znam przypadek, w ktorym HP4L drukuje jednorazowo ok. 800 kartek.
Oczywiscie z minimalnymi przerwami na uzupelnienie.
Na biurku mam HP4 i zdarza mi sie, co prawda rzadko, drukowac ok.
300-400 jednoczesnie. Jedynym problemem sa zabrudzajace sie od czasu do
czasu gumki na ostanim walku. Karka zwija sie wtedy w harmonijke, ale to
jest na pewno wina papieru. Po przeczyszczeniu wszystko jest OK.

Moze wiec problem nie lezy w drukarce a w czyms innym.

Mialem kontakt z paroma drukarkami i wiem jedno: drukowanie ok. 1000
kartek miesiecznie, nawet jednorazowo nie wymaga od razu jakiegos
kombajna kosztujacego min. tyle co 5-6 drukareczek klasy Light.

Powodzenia

Krzysztof Ossowski
koss_at_pg.gda.pl