jaki dysk twardy?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 24 Apr 1998 - 02:56:30 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:

[...]

 Gl> i pewnie padliwy, jak to caviary maja w zwyczaju.

Daj spokój Caviarom - zdarzyły się dwie serie - jedna duża (stukające - słynny
konflikt z BIOSami Awarda) i jedna mniejsza i tyle. Przez moje łapki przeszło
setki dysków Caviar, z serii stukających zdarzyły się dwa. W firmie ok. 90%
dysków to WD, a że przekładek było mnóstwo, to przeszło ich tylko przez
komputery zainstalowane w firmie ok. 100 - od WDAC 280 po 32100, łącznie ze
słynnymi skądinąd 1425, że wymienię tylko serię Caviar. Z tej setki padł tylko
jeden, w kieszeni - a i to przez syna szefa, który go wyniósł do kolegi.
W komputerze, na którym piszczę siedzi sobie stary, dobry 31000 (jeszcze sprzed
pechowej serii stukaczy) i ciutkę nowszy 21200 i jestem zadowolony.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl