LOW LEVEL FORMAT !!!!!!!!!!!!!!!

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Fri 24 Apr 1998 - 02:54:29 MET DST

jerzu wrote:

> [...]
 j> Nie zgodzę się z tobą - sam sformatowałem conajmniej trzy dyski low
 j> level format z biosu Awarda. Jak do tej pory wszystkie chodzą ok.
 j> (około 1,5 roku).

Większość współczesnych dysków IDE udaje tylko, że preformatuje ścieżki...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl