Re: win95 czy win98 ?

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 02:57:50 MET DST

Michal Sztajer napisał(a) w wiadomości: <353f799b.1190699_at_news.lublin.pl>...
>On Thu, 23 Apr 1998 09:00:09 +0200, "Wit Witerski" <witw_at_kki.net.pl>
>wrote:

>91 czy 93 - co wolisz, czyli wszystkimi modelami, jezdzi sie
>beznadziejnie!!!!
>polonez to nie samochod.
>
>skoda to tez nie jest samochod....

To juz przesada. Skoda i polonez to sa_niewatpliwie_samochody.
IMO (i nie tylko) Jedyna rzecza zwana przez niezorientowanych
samochodem jest MALUCH.
Wybaczcie NTG, ale nie moglem sie powstrzymac...
Nie sciagam zadnej grupy o samochodach z braku czasu

BTW to czego nikt sie nie przyczepi liftingu Escorta, przeciez
to jest ten sam stary model tylko po duuuzych zmianach kosmetycznych.
A ford tez reklamuje go (reklamowal) jako NOWEGO Escorta.
Seicento (czy jakos tak) to tez nic innego jak stary dobry (? :) cienki.
Wiec czego czepiac sie tej perelki (moze tez zabytku) naszej motoryzacji.
Dodam, ze bronie poloneza tylko z litosci, a sam jezdze maluchem :-( i
tylko przez przejezyczenie (b. rzadko) zdarza mi sie nawac go samochodem.
Pozdrawiam fanow polskiego przemyslu motoryzacyjnego ;-)

--
         Harry (Misiek)